Idei de martisoare

Am deschis un site pe care sa colectionam ideile de martisoare pe care le-am avut de-a lungul timpului sau modele care ne-au inspirat si pe noi, atunci cand am avut pofta de lucru manual.

Din pacate, nu prea mai avem timp, dupa cum s-a observat deja, sa publicam atat de des cum am fi vrut, dar, cum creatia ramane pasiunea noastra, nu abandonam, in speranta ca va veni timpul cand, macar una dintre noi, va publica regulat articole cu creatii noi, fie din pasiune ca si pana acum, fie…cine stie, fiindca o cere meseria. 🙂

Pe site-ul cu idei de martisoare, deocamdata am publicat modele de bratari cu charmuri, martisoare realizate din fel de fel de resturi – cum ar fi panza de sac, florile uscate, primele brose realizate din pasta polimerica de catre Dia, flori tricotate de bunica si cateva mini tablouri si felicitari, unele cu dedicatii, altele fara.

Avem multe idei de martisoare, multe modele realizate inca, dar multe mai avem in plan.

 

Spor la martisorit va ureaza Oana, Dia si Amy

 

Lasă un răspuns

